Úrad verejného zdravotníctva (ÚVZ) SR na základe štvrtkového (10. 2.) odporúčania vlády od utorka (15. 2.) povolí všetkým obchodom fungovanie v režime základ, doteraz tak boli otvorené len esenciálne prevádzky. Informovala o tom hovorkyňa ÚVZ Daša Račková.
ÚVZ takisto povolí od utorka všetkým maloobchodným prevádzkam, aby mohli byť otvorené aj po 22.00 h. Neesenciálne služby, napríklad reštaurácie či kaviarne, však zostanú aj po utorku otvorené len v režime OP (zaočkovaní + prekonaní), niektoré v režime OP+ a do 22.00 h.
Hovorkyňa tiež informuje, že definícia režimu OP+ sa rozšíri o ľudí, ktorí prekonali ochorenie COVID-19 pred nie viac ako 180 dňami a majú negatívny výsledok PCR alebo LAMP testu nie starší ako 72 hodín alebo antigénového testu nie starší ako 48 hodín od jeho odberu.
Vyhlášky by mali byť zverejnené vo Vestníku vlády SR v piatok 11. februára.
Na portáli Správy RTVS používame súbory cookies. Prezeraním portálu Správy RTVS súhlasíte s ich používaním a ukladaním do Vášho prehliadača. Ďalšie informácie o spôsobe používania cookies nájdete na stránke Cookies.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.