Žiadnu Škodu nevyhráte, zapojili ste sa do falošnej súťaže, upozornil v utorok (6. 12.) Policajný zbor SR na facebooku. Pred falošnou stránkou varovali Hoaxy a podvody – Polícia SR už pred niekoľkými dňami. Slováci v priebehu pár hodín masívne zdieľali podvodnú súťaž, pričom screenshot, ktorý zdieľala polícia, zobrazuje až 25 000 ľudí.
„Jeden z fanúšikov nám do súkromnej správy poslal messengerovú správu z tejto stránky, kde od neho žiadali údaje z karty,“ dodala.
To, že ide o podvod polícii potvrdila aj hovorkyňa spoločnosti Zuzana Kubíková. „Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko sa jednoznačne dištancuje od tejto podvodnej súťaže, ktorú v žiadnom prípade neorganizuje ani s ňou nemá nič spoločné. Sme hlboko znepokojení zneužitím mena našej spoločnosti, značky a v neposlednom rade aj dôvery našich fanúšikov a zákazníkov,“ uviedla.
Doplnila, že využijú všetky dostupné právne prostriedky na ochranu spoločnosti a jej dobrého mena.
Na portáli Správy RTVS používame súbory cookies. Prezeraním portálu Správy RTVS súhlasíte s ich používaním a ukladaním do Vášho prehliadača. Ďalšie informácie o spôsobe používania cookies nájdete na stránke Cookies.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.