Celkový počet elektronických diaľničných známok (eDZ) predaných v septembri tohto roka dosiahol 215 183 kusov. Príjem z úhrady eDZ predstavoval 2,8 mil. eur bez DPH. Za deväť mesiacov tohto roka si motoristi zakúpili spolu 2,952 mil. kusov eDZ, pričom príjem dosiahol za uvedené obdobie 65,93 mil. eur, informovala Eva Žgravčáková, vedúca oddelenia masmediálnej komunikácie Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS).
V septembri najväčší záujem prejavili vodiči o 10-dňovú známku (155 118 kusov). Po nej nasledovali 30-dňová eDZ (32 304 kusov), 365-dňová (26 758 kusov) a ročná eDZ (1 003 kusov). Za obdobie január až september sa taktiež najviac predávala 10-dňová známka (1 418 485 kusov), nasledovaná ročnou eDZ (678 779 kusov), 365-dňovou (528 174 kusov) a 30-dňovou eDZ (326 215 kusov).
Pri domácich vodičoch eviduje NDS v tomto roku predaných zatiaľ najviac ročných eDZ, vodiči so zahraničnými značkami preferujú hlavne 10-dňovú známku.