V centre pozornosti vládnych a vláde blízkych médií je líder maďarskej opozície Péter Magyar. V súvislosti s najnovšími „odhaleniami“ Magyarovej bývalej partnerky opozičný denník Népszava vyrátal, koľko peňazí už minuli vládne médiá z verejných peňazí na celkovú diskreditáciu Pétera Magyara v rámci protiopozičnej propagandy.
Na zákulisie maďarskej politiky sa v relácii Čítanie zo zahraničnej tlače pozrel redaktor Slovenského rozhlasu v Budapešti Gregor Martin Papucsek:
Aféra okolo Magyara a jeho bývalej manželky, ktorá bola zhodou okolností ministerkou spravodlivosti, vrcholila na jar tohto roku. Médiá, ktoré možno spojiť jednoznačne s vládou, minuli v marci a apríli 65 miliónov forintov na zhadzovanie Pétera Magyara. Robili tak formou inzerátov a podobných žánrov. V prepočte je to približne 160-tisíc eur.
Vyplýva to zo štatistík Mety. Išlo teda prevažne o materiály na Facebooku, píše Népszava. Na portáloch a stránkach verejných činiteľov sa objavilo v spomínanom mesačnom období 128 inzerátov o manželskom živote dvojice Judit Vargovej a Pétera Magyara. Písali o ich hádkach a najmä údajnom agresívnom vystupovaní, ak aj nie fyzickom, tak aspoň verbálnom násilí Magyara voči manželke.
Je trochu prekvapujúce, že najnovšia roztržka medzi Magyarom a jeho teraz už bývalou partnerkou, s ktorou žil po rozvode s ministerkou, neprináša príliš vysoké náklady na protiopozičné inzeráty. Opätovne pranierované agresívne správanie sa Pétera Magyara zatiaľ zostáva v úzadí.
Pozornosť verejnosti sa totiž sústreďovala zrejme na aféru okolo premiérovho hlavného poradcu Balázsa Orbána. Ten akoby vyčítal Ukrajine, že sa bránila voči ruskej agresii, poznamenáva Népszava.