Politické strany minuli na predvolebnú kampaň ku štvrtkovému (13. 7.) dňu viac ako 5,78 milióna eur. Najviac zatiaľ utratila strana Smer-SD, a to vyše 1,2 milióna eur z jej celkového rozpočtu dva milióny eur. Vyplýva to z údajov, ktoré zverejňuje na svojom webe Transparency International Slovensko.
Za Smerom-SD nasleduje Progresívne Slovensko, ktoré minulo 866-tisíc eur a hnutie Sme rodina s výdavkami na úrovni 720-tisíc eur.
Strany stavili viac na sociálne siete ako na reklamu na najznámejšom vyhľadávači. Ich výdavky na Meta reklamu dosiahli vyše 351-tisíc eur, na Google utratili vyše 190-tisíc eur. Kresťanskodemokratické hnutie má najvyššie výdavky spomedzi všetkých strán na reklamu prostredníctvom sociálnych sietí platformy Meta.
Vynaložilo na ňu zhruba 76-tisíc eur. V rámci rebríčka celkových výdavkov na kampaň je však zatiaľ na poslednom mieste, minulo 197-tisíc eur. Reklamu na Googli doteraz najviac využilo hnutie Progresívne Slovensko, ktoré na ňu minulo 79-tisíc eur.