Na hlavný obsah

Nový film Barbie sprevádza marketingová kampaň roka. Jej tradičný odtieň prenikol aj do reálneho sveta

Zafarbili ním aj niektoré turistické atrakcie.

Nový film Barbie sprevádza marketingová kampaň roka. Jej tradičný odtieň prenikol aj do reálneho sveta
Ilustračná snímka. Foto: RTVS

Nový film Barbie sprevádza marketingová kampaň roka. Diváci po celom svete prichádzajú do kín oblečení ako známa bábika – v ružovom. Tradičný Barbie odtieň prenikol aj do reálneho sveta. Zafarbili ním aj niektoré turistické atrakcie.

Prvý hraný film Barbie doslova zafarbil svet do ružova. Už jeho premiéra priniesla zmeny. Herci sa neprechádzali po červenom koberci, ale po ružovom.

Novému filmu sa venovala redaktorka RTVS Martina Jančiarová:

„Barbie je viac ako bábika, je to popkultúrna ikona. Presahuje generácie a oslovuje divákov po celom svete. Tento film vznikal 64 rokov. Som veľmi rád, že ho môžeme priniesť globálnemu publiku. Je to veľký moment,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Mattel Ynon Kreiz.

Producenti filmu spolu s výrobcom hračiek odštartovali ružový ošiaľ po celom svete. V obchodoch v posledných týždňoch dominuje Barbie oblečenie pre ľudí aj psy, ružové doplnky s kamienkami či korčule podobné tým z filmu.

„Neexistuje kút zemegule, ktorý by nebol ružový. Sme veľmi hrdí na to, že naša farba je synonymom veľkého hnutia. Vytvorili sme priestor pre každého človeka, aby si s Barbie zahral,“ spresnil prezident spoločnosti Mattel Richard Dickson.

Tvorcovia filmu pri natáčaní takmer spôsobili celosvetový nedostatok ružovej farby. Ikonický odtieň zafarbil aj známe turistické pamiatky. Po Londýne jazdili ružové taxíky a v rovnakej farbe bolo aj Trafalgarské námestie.

Moje odložené články

    Viac

    Najčítanejšie

    Nové v rubrike Svet