Na hlavný obsah

Marketingový stratég: Rozhodnutie R. Sulíka úzko súvisí s tým, že voľby nedopadli podľa očakávania

Podľa neho zmena predsedu SaS môže spôsobiť aj odliv voličov.

Marketingový stratég: Rozhodnutie R. Sulíka úzko súvisí s tým, že voľby nedopadli podľa očakávania
Na snímke predseda politickej strany Sloboda a Solidarita (SaS) Richard Sulík. Foto: TASR/Martin Baumann

Rozhodnutie Richarda Sulíka skončiť na poste predsedu strany SaS úzko súvisí s tým, že voľby pre stranu nedopadli podľa očakávania. Myslí si to marketingový stratég Pavol Minár.

„To, že predseda končí, podľa mňa veľmi intenzívne súvisí s tým, že voľby nedopadli tak, ako si v SaS predstavovali. Je to vyústenie volebného neúspechu. Sulík sám povedal, že by bol nerád, keby projekt skončil so svojím zakladateľom – on sám tuší, že ten projekt končí,“ uviedol Minár.

Ako chybu hodnotí to, že Sulík svoje rozhodnutie oznámil už päť mesiacov pred kongresom strany, na ktorom sa rozhodne o novom predsedovi.

„Nemyslím si, že to bolo až také strategické, keďže za ten čas budú ľudia z SaS v akejkoľvek diskusii. A kdekoľvek budú vystupovať v médiách, tak budú odpovedať na otázku, kto bude predsedom, keďže predseda končí,“ hodnotí odborník.

Podľa neho zmena predsedu môže spôsobiť aj odliv voličov. Aký veľký, bude závisieť od toho, kto sa stane novým predsedom a aké témy prinesie.

„Myslím si, že na trhu bude dopyt po podnikateľsko-biznisovej strane. Druhá vec je tá, kto by toto mohol v SaS zabezpečiť. Možní nástupcovia Sulíka – to sú mená, ktoré budú mať problém odlíšiť sa od Progresívneho Slovenska v opozícii,“ uzavrel marketingový stratég.

Vypočujte si celý rozhovor s marketingovým stratégom Pavlom Minárom:

Moje odložené články

    Viac

    Najčítanejšie

    Nové v rubrike Slovensko