Na snímke účastníci 9. ročníka najväčšieho veľtrhu pracovných príležitostí na Slovensku Profesia days 1. marca 2018. Foto:
TASR
Spoločnosť Profesia zverejnila výsledky ankety Najatraktívnejší zamestnávateľ 2020. Víťazov prináša v desiatich kategóriách, informovala PR manažérka spoločnosti Nikola Richterová.
Ankety sa v ročníku 2020 zúčastnil rekordný počet ľudí, hlasovalo ich viac ako 78 000. Nominovaných bolo 237 spoločností. Pandémia koronavírusu pozmenila dôvody výberu najatraktívnejšieho zamestnávateľa.
Najdôležitejším faktorom pre respondentov bol dobrý kolektív a ľudia, potom dobré meno spoločnosti, pracovná istota, dlhodobá tradícia firmy, kvalitné služby a produkty a silná a známa značka. Najväčšia vzorka hlasujúcich bola vo veku 35 až 49 rokov. Spomedzi krajov hlasovalo najviac ľudí z Bratislavy a okolia, Nitrianskeho a Košického kraja.
Na portáli Správy RTVS používame súbory cookies. Prezeraním portálu Správy RTVS súhlasíte s ich používaním a ukladaním do Vášho prehliadača. Ďalšie informácie o spôsobe používania cookies nájdete na stránke Cookies.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.