Na snímke zľava slovenský hráč Milan Škriniar a hráč Slovinska Benjamin Šeško v zápase H-skupiny kvalifikácie MS 2022 vo futbale Slovinsko - Slovensko v Ľubľane. Foto:
TASR/AP
Slovenská futbalová reprezentácia remizovala v stredajšom zápase H-skupiny kvalifikácie MS 2022 na pôde Slovinska 1:1. Do tabuľky si vo štvrtom vystúpení pripísala šiesty bod a stále ako jediná neokúsila trpkosť prehry.
Mužstvo Štefana Tarkoviča poslal v Ľubľane do vedenia v 32. minúte Róbert Boženík, domáci vyrovnali ešte do prestávky zásluhou Petara Stojanoviča.
Ďalšie dva zápasy kvalifikácie odohrajú Slováci na domácej pôde, v sobotu 4. septembra o 20.45 h nastúpia proti Chorvátsku a v utorok 7. septembra o 20.45 h proti Cypru. Oba sa uskutočnia na Tehelnom poli v Bratislave.
Na šampionát do Kataru sa priamo prebojujú desiati víťazi skupín, tímy z druhých miest pôjdu do baráže.
Na portáli Správy RTVS používame súbory cookies. Prezeraním portálu Správy RTVS súhlasíte s ich používaním a ukladaním do Vášho prehliadača. Ďalšie informácie o spôsobe používania cookies nájdete na stránke Cookies.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.